fbpx
בוגרי קורס הזכיינות של Mark & Fran נהנים מהטבות ענקיות. לחצו כאן!
להטבות מיוחדות לחצו כאן
בחר קטגוריה
זכיינות מזון / מסעדות
זכיינות אופנה
פתיחת/ הקמת עסק
זכיינות/זיכיון בתי קפה
זכיינות/זכיין חנות
קניית עסק/עסקים
זיכיון / זכיינות
עיצוב מסעדה / מסעדות
עיצוב חנות / חנויות
עיצוב
פתיחת עסק
הקמת חברה
עסקים למכירה
עיצוב פנים
הקמת שותפות
הקמת / פתיחת בית קפה
הקמת עסק
פתיחת חנות
קניית עסק
רכישת עסק
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
במרכז
בצפון
בירושלים
באילת
בחיפה
בתל אביב

חיפושים נפוצים

משה צ'יקו סלהוב – יועץ למפעלים

משה צ'יקו סלהוב – יועץ למפעלים

איך התחיל תחום מיחזור המתכות בארץ, עוד לפני משה צ'יקו סלהוב?

בשנות ה-90 המוקדמות, ההכרה בחשיבות שטמונה בפינוי פסולת מתכות הייתה שמורה בידי בודדים בלבד, שלא לדבר על עולמות המיחזור ויצירה של מוצר חדש תודות לשימוש בחומר הקיים. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) כ-60 אלף רכבים יוצאים מכלל שימוש מדי שנה, בנוסף מאות אלפי מוצרי אלקטרוניקה, ברזל תעשייתי ונחושת הופכים גם הם לפסולת באתרי האשפה או המפעלים השונים ומזהמים את הסביבה.

אתר פינוי מתכות בשדה עוזיהו – הראשון מסוגו

בתחילת שנות ה-90 התאגדה משפחת גלאם, אשר בין מנהליה כיום – משה צ'יקו סלהוב ושמעון גלאם, לכדי "קבוצת גלאם", תחת חברה זו הם הקימו אתר מיחזור מתכות גדול ממדים במושב שדה עוזיהו, הממוקם ליד גן יבנה. משפחת גלאם החלה לעסוק בפינוי מתכות וציוד אלקטרוניקה ממקומות שונים ברחבי הארץ, תוך כדי שיתופי פעולה עם חברות הענק של ישראל.

משה צ'יקו סלהוב-2

ציוד מתקדם למיחזור ופינוי מתכות

פסולת המורכבת ממתכות, ברזל או נחושת יכולה לבוא במבחר סוגים וגדלים – החל ממטוסים וטנקים ועד למחשבים ושבבי אלקטרוניקה רגישים – אז איך ניתן להתמודד עם פינוי מתכות במשקלים משתנים, כזו המורכבת מחומרים שונים? ולצלוח את אתגר פינוי הפסולת ופירוקה? קבוצת גלאם השקיעה עוד מימיה הראשונים בציוד חדיש, מוביל ואמין המיובא ממותגים מוכרים בעולם, החל ממגרסות מתקדמות ועד לאפשרויות שינוע של כל חומר או כלי שלא יהיה. הציוד הרב והמתקדם מאפשר לקבוצת גלאם לעסוק בפינוי פסולת מתכות וכלים שונים בקלות רבה, ולזכות בחוזי ספק מתחדשים עם משרד הביטחון וצה"ל, מה שלא עולה בקרב אתרי פינוי פסולת כאלה ואחרים בארץ.

גריטת ציוד אלקטרוניקה מסווג והשמדת מדיה מגנטית

כשמדובר במידע מסווג, הוא יכול להסתתר בתוך שבבי אלקטרוניקה קטנטנים, מחשבים ועוד… ההבטחה שיושמד באופן מוחלט – מחייבת את חובת ההוכחה על ידי החברה איתה נסגר החוזה. קבוצת גלאם עומדת בראש חברות השמדת החומרים המסווגים בארץ, היא בנתה את השם שלה שלב אחר שלב והבטיחה את מקומה בצמרת החברות. משה צ'יקו סלהוב ושמעון גלאם מתחייבים לפירוק החומרים הרגישים עד לרמת ה"פירור האחרון", יכולת הביצוע שלהם מקנה להם שם ארצי במשרד הביטחון ובצה"ל, כמו כן גם בחברות הייטק, חברת החשמל, וחברות ענק נוספות המחזיקות במידע רגיש ומסווג.

מה עושים עם הפסולת הרגישה שנגרסה?

החומרים שנגרסו מובלים על ידי קבוצת גלאם ישירות לתנורי היציקה במפעלי המתכות בארץ ובעולם, שם הם מקבלים את צורתם החדשה ומיוצאים בחזרה לשוק כמתכות ממוחזרות. חברתו של משה צ'יקו סלהוב הינה מתקן טיפולי מורשה למיחזור פסולת אלקטרונית על ידי תאגיד המיחזור מ.א.ע והמשרד לאיכות הסביבה.

משה צ'יקו סלהוב-3

האם קבוצת גלאם עוסקת גם במיחזור ברזל?

אכן, כחלק מהמתקן הייעודי שלהם בשדה עוזיהו למיחזור ברזל, קיים ציוד מיוחד שמטרתו להתמודד עם חומרים נוספים, מאות אלפי ברזלים מדי שנה נגרסים באתר החברה ומובלים למפעלים השונים בארץ ובעולם.

משה צ'יקו סלהוב ומשפחת גלאם

משפחת גלאם, וביניהם משה צ'יקו סלהוב ושמעון גלאם, מחזיקה במספר עסקים מוכרים בתחומי הנדל"ן והמסחר. זהו הדור השני שממשיך את דרכו של אבי המשפחה משה גלאם, ומוביל את העסק המשפחתי לפינוי ומיחזור מתכות, האחים מחזיקים ביד רמה בעסק זה ואף מצליחים להתפתח לתחומים נוספים, וזוכים להצלחה רבה. משפחת גלאם תרמה רבות לתחום המיחזור והקיימות בארץ ובעולם, והייתה מבין הראשונות לקדם את נושא מיחזור החומרים, גם אלו הדורשים מאמץ וציוד מתקדם על מנת לעשות זאת.

תחומי עיסוק: ייעוץ למפעלים,
נסיון תעסוקתי: 10
רישוי עסקי:

כתובת: האילן 45, קדימה צורן

טלפון: 072-334-1827

מייל: Info@Franmark.co.il

בית הספר לזכיינות של Fran&Mark
צור קשר