fbpx
בוגרי קורס הזכיינות של Mark & Fran נהנים מהטבות ענקיות. לחצו כאן!
להטבות מיוחדות לחצו כאן
בחר קטגוריה
זכיינות מזון / מסעדות
זכיינות אופנה
פתיחת/ הקמת עסק
זכיינות/זיכיון בתי קפה
זכיינות/זכיין חנות
קניית עסק/עסקים
זיכיון / זכיינות
עיצוב מסעדה / מסעדות
עיצוב חנות / חנויות
עיצוב
פתיחת עסק
הקמת חברה
עסקים למכירה
עיצוב פנים
הקמת שותפות
הקמת / פתיחת בית קפה
הקמת עסק
פתיחת חנות
קניית עסק
רכישת עסק
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
במרכז
בצפון
בירושלים
באילת
בחיפה
בתל אביב

חיפושים נפוצים

שמעון גלאם – מומחה ויועץ למיחזור מתכות

שמעון גלאם – מומחה ויועץ למיחזור מתכות

קבוצת משה גלאם למיחזור מתכות ואלקטרוניקה

שמעון גלאם, מבכירי קבוצת "משה גלאם", נחשב למוביל בתחום פינוי ומיחזור מתכות בארץ. קבוצת "משה גלאם" הינה קבוצה משפחתית אשר ממוקמת במושב שדה עוזיהו, היא החלה את דרכה בתחילת שנות ה-90, כשהתחום היה עוד בחיתוליו. מאז ועד היום עוסקת החברה בפינוי פסולת, מיחזור מתכות, מיחזור אלקטרוניקה, השמדה וגריסה של מדיה מגנטית וציוד רגיש.

גריסה ומיחזור ציוד רגיש ומסווג

חברתו של שמעון גלאם משמשת כספק מורשה של משרד הביטחון מזה עשרות שנים, היא דואגת לפינוי פסולת, גריטת מתכות, וברזל כחלק מחוזי ענק המתחדשים מדי שנה. בנוסף, החברה רוכשת פסולת המונה נחושת, ברזל ומתכות מבסיסי צה"ל השונים, בכמויות המגיעות לאלפי טונות מדי חודש. בין היתר גריטת הפסולת כוללת: חלקי מטוסים, מסוקים, טנקים, נגמ"שים וציוד אלקטרוניקה, מדובר בכלים ומכשירים אשר יצאו מכלל שימוש לאחרונה (או מזה שנים), וכדי לא להפוך אותם לפסולת התופסת מקום ומזהמת את הסביבה הם עוברים תהליך פירוק וגריטה. הגריטה מתבצעת בבסיסים עצמם מטעמי סיווג, ולאחר מכן הפינוי, המיון והשינוע למפעלים מתבצע על ידי קבוצת משה גלאם.

שמעון גלאם - 2

שירותי גריסת מדיה גנטית וציוד רגיש

חברות רבות המחזיקות במידע רגיש ומסווג, השמור במחשבים או בציוד אלקטרוניקה כזה או אחר, מתקשים למצוא איש מקצוע אמין ויסודי, אשר יוכל לגרוס את החומרים באופן אבסולוטי ומהיר, ללא רבב. קבוצת משה גלאם עובדת עם חברות מסוג זה, ועוד רבות וטובות, וזוכה לשם מוכר בכל הנוגע לאמון וביצוע יסודי ומושלם, שלא משאיר ולו בדל מידע מאחוריו. מגרסות הענק של החברה משונעות ישירות אל אתרי הלקוחות ברחבי הארץ, הן גורסות את החומרים הרצויים עד לרמת "הפירור האחרון", לאחר מכן הן מעבירות את הפסולת הגרוסה למחזור, על מנת להשלים את הפעולה בצורה יסודית וירוקה.

גריטה ופינוי מתכות

משמעות המילה "גריטה" הינה: הפיכת דבר מה לגרוטאה, משמע פירוק והוצאה מכלל שימוש. קבוצת משה גלאם עושה שימוש בציוד פירוק ייעודי מתקדם על מנת לפרק ולהפריד את המתכות זו מזו באופן מוחלט וסופי. לאחר תהליך הגריטה, המתכות המופרדות והממוינות נשלחות על מפעלי המתכת השונים ברחבי הארץ, אותן מתיכים לצורך שימוש חוזר.

קיימות בשדה עוזיהו

שמעון גלאם, מבעלי קבוצת "משה גלאם" שם לו כמטרה לעודד את נושא הקיימות והמיחזור בארץ, מדובר בפעולה שהייתה נחשבת למובילת דרך בשלהי שנות ה-90 המוקדמות, והפכה היום לשיחת הכלל ולנושא חשוב ומוערך. הרעיון בפירוק, התכה ויציקה מחדש של כלי רכב, מטוסים, מסוקים, מוצרי אלקטרוניקה וכבלים יצאו מכלל שימוש, והפיכתם למוצר חדש ואיכותי – תורמת להאטה בפעילות המפעלים בעולם, הפחתה בכמות הזיהום והפסולת, ועידוד לשימוש חוזר. מגרשי החברה נמצאים בשדה עוזיהו, המגרשים פרוסים על פני מספר דונמים ויכולים להכיל בתוכם כמות עצומה של חלקי מתכות בפרק זמן נתון, החל מהקטנות ועד הגדולות ביותר.

שמעון גלאם - 3

רכישת מתכות

מעבר למיחזור ופינוי מתכות, קבוצת משה גלאם עוסקת גם ברכישת מתכות מכל הסוגים. חברות ומפעלים שונים המעוניינים "להיפטר" ממתכות או כלים כאלה ואחרים, יכולים ליצור קשר ביתר קלות עם שמעון גלאם וליהנות מתשלום הולם לציוד שאינו בר שימוש, ויתכן כי היה מיועד להיות כפסולת ותו לא. המתכות והציוד שנרכש מגיעים למתקן הטיפול הייעודי במושב שדה עוזיהו, שם הם עוברים את תהליך המיון, החיתוך והגריסה – ומשם למפעלי היתוך המתכות.

משפחת גלאם

משפחת גלאם נחשבת לשם מוכר בעולמות העסקים, היא מתמחה בתחומי המסחר, הנדל"ן ופינוי ומחזור מתכות. מזה 40 שנה שקבוצת גלאם צוברת מוניטין רב ומחזיקה בקהל לקוחות המונה את החברות הגדולות והמובילות בארץ, כולל חברת החשמל, צה"ל, משרד הביטחון ועוד.

תחומי עיסוק: ייעוץ למיחזור מתכות,
נסיון תעסוקתי: 20
רישוי עסקי:

כתובת: האילן 45, קדימה צורן

טלפון: 072-334-1827

מייל: Info@Franmark.co.il

בית הספר לזכיינות של Fran&Mark
צור קשר