fbpx
בוגרי קורס הזכיינות של Mark & Fran נהנים מהטבות ענקיות. לחצו כאן!
להטבות מיוחדות לחצו כאן
בחר קטגוריה
זכיינות מזון / מסעדות
זכיינות אופנה
פתיחת/ הקמת עסק
זכיינות/זיכיון בתי קפה
זכיינות/זכיין חנות
קניית עסק/עסקים
זיכיון / זכיינות
עיצוב מסעדה / מסעדות
עיצוב חנות / חנויות
עיצוב
פתיחת עסק
הקמת חברה
עסקים למכירה
עיצוב פנים
הקמת שותפות
הקמת / פתיחת בית קפה
הקמת עסק
פתיחת חנות
קניית עסק
רכישת עסק
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
במרכז
בצפון
בירושלים
באילת
בחיפה
בתל אביב

עסקים למכירה בדרום

עסקים למכירה בדרום הרצון להיות עצמאי מקנן אצל יזמים רבים החיים בדרום הארץ. הם שואפים, לעבוד לפרנסתם ועם הזמן להתפתח הלאה בלי תלות במנהלים וגורמים אחרים. אחת הדרכים להיכנס לתחום היא באמצעות רכישות. איש עסקים בתחילת דרכו יכול לרכוש עסק קיים, צנוע או גדול יותר ולהתפתח הלאה. קיימות מספר אפשרויות. ניתן לפתוח עסק ולפתח אותו או לרכוש עסק קיים ולהיכנס לנעלי המוכר. אנשי עסקים ותיקים הרוצים להרחיב עסקיהם יכולים אף הם לעשות זאת על ידי רכישת עסק אחר באותו תחום. בכל המקרים הללו, ובאחרים נוספים, ניתן לחפש ולמצוא עסקים למכירה בדרום באתרי תיווך העוסקים בכך.

שני הצדדים לעסקה חייבים להיערך אליה היטב – כל אחד בדרכו. המוכרים יהיו חייבים להכין את המסמכים הקשורים הרלוונטיים ובין היתר החשובים ביותר כמו: דו"חות רווח והפסד מבוקרים על ידי רואה חשבון, תזרימי מזומנים, וכל מסמך אשר יספק מידע חשוב הנחוץ לבדיקת הרוכש. יש כמובן לציין את המחיר הנדרש הנקבע על פי ערך הנדל"ן השייך לעסק (במידה והוא כלול בעסקה) הציוד שברשותו, מלאי הסחורות וחומרי הגלם. רכוש, וציוד  ניתנים להערכה מדויקת. אבל בנוסף אליהם יש הערכות לגבי מוניטין. המוניטין נקבע על פי אלמנטים שונים כמו: חוזים והזמנות עתידיים, הלקוחות ואיכותם, ספקים, המבנה הארגוני, כוח האדם של ועוד.

הרוכש חייב לשקלל כל אלו. יש חשיבות לרכישת עסק בתחום שמבינים בו, שהעתיד בו מובטח, שיש בו גמישות רבה, שניתן לבקש ולקבל תעריפים טובים על השירות או המוצרים הנמכרים ועוד. קיים הבדל מהותי בין עסקים למכירה באילת לערים אחרות בארץ. על סמך כל הנתונים הקיימים וההערכות, בכפוף למחיר ולאחר משא ומתן תתקבל ההחלטה. יש לערוך חוזה על ידי עורך דין, ולרוב, כל צד מביא עורך הדין מטעמו. בהסכם יירשמו כל התנאים הרלוונטיים והחשובים. Fran & Mark הוא פלטפורמה ייחודית המסייעת בייעוץ ומתן שירותים נוספים להקמת עסקים.

    צור קשר



    כתובת: האילן 45, קדימה צורן

    טלפון: 072-334-1827

    מייל: Info@Franmark.co.il

    בית הספר לזכיינות של Fran&Mark
    צור קשר